تحقیق در مورد نگاهي اجمالي به اصول تبليغاتي صنعت جهاني توريسم و جايگاه ايران

مشخصات فایل مورد نظر در مورد تحقیق در مورد نگاهي اجمالي به اصول تبليغاتي صنعت جهاني توريسم و جايگاه ايران آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
تحقیق در مورد نگاهي اجمالي به اصول تبليغاتي صنعت جهاني توريسم و جايگاه ايران |1478388|dgj

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد صفحه : 35 صفحه

قسمتی از متن .doc :

نگاهي اجمالي به اصول تبليغاتي صنعت جهاني توريسم و جايگاه ايران

" قوانين جهاني نظام اخلاقي براي صنعت گردشگري چهار چوبي از منابع رابراي توسعه ي مداوم و پر بار توريسم جهاني تنظيم مي کند . اين قانون فکرهاي بکر را ازبسياري از اعلاميه ها و قوانين ثابت و محدود کننده اي که قبلا وجود داشته بيرون مي کشد و افکار جديد را که منعکس کننده ي جامعه ي در حال تغييرما در آغاز قرن 21 است به آن مي افزايد... " فرانچسکوفرانجيالي ، دبيرکل سازمان توريسم جهاني 1997 – استانبول بخش توسعه توريسم جهاني سازمان ملل متحد در قطعنامه اي ضرورت وجود مجموعه قواعد اخلاقي را براي گردشگري مدنظر قرار داد. هدف اين قطعنامه راهنمايي سازمان هايي بود که در پيشرفت اين صنعت نقش داشتند.طي دو سال کميته ي ويژه اي توسط دبيرکل و مشاور قانوني سازمان عهده دار آماده ساختن پيش نويس اين مجموعه قوانين شد. 27 آوريل 1999 – نيويورک سازمان ملل با مجموعه قوانين موافقت کرد و خواستار حضور بخش هاي خصوصي و سازمان هاي غير دولتي بيشتري در اين طرح شد. اکتبر 1999 – سانتيگو بيش از هفتاد عضو سازمان توسعه توريسم جهاني شرح و تفسيري در باره ي مجموعه قوانين ارائه کردند و سرانجام در اين تاريخ اين طرح به اتفاق آرا پذيرفته شد. بدين ترتيب با شکل گيري صنعت توريسم چهارچوب مشخصي از جانب کشورها براي آن ساخته شد که در آن نه کشور ميزبان و نه توريست ضرري متحمل نمي شود . اصولي از مجموعه قوانين مذکور در پي مي آيد : 1- کمک ( صنعت ) توريسم به فهم و احترام متقابل ميان مردم و جامعه : 1- فهم وارتقا ارزش هاي اخلاقي که ميان نوع بشر مشترک است از يک سو ، و نگرشي همراه با تساهل، شکيبايي و احترام به باورهاي ديني، اخلاقي و فلسفي متکثر از سوي ديگراساس و اعتبار توريسم مسئوليت پذير است. دست اندرکاران توسعه ي توريسم و همينطور توريست ها بايد عرف ها و سنت هاي اجتماعي و فرهنگي همه مردم از جمله اقليت ها و مردم بومي را مراعات کنند و ارزش هاي آن ها را به رسميت بشناسند. 2-فعاليت هاي توريستي بايد با ويژگي ها و سنت هاي مناطق و کشورهاي ميزبان و با قوانين ، عرف و آداب و رسوم آن ها سازگار باشد . 3- جوامع ميزبان و متخصصين محلي آن بايد با موضوع فوق الذکر آشنا باشند و به توريست هاي بازديد کننده از محل که به دنبال کسب اطلاعاتي در باره ي سبک زندگي ، ذائقه و انتظارات آن ها هستند احترام بگذارند. تعليم و تربيت و آموزش محلي ها به خوش آمدگويي مهمان نوازانه کمک مي کند. 4- اين وظيفه ي مقامات دولتي است که وسيله ي حفاظت از توريست ها ، بازديد کنندگان و متعلقات آن ها را فراهم کنند .آن ها بايد به ايمني توريست هاي خارجي که ناشي از حساسيت ويژه ي آن هاست توجه خاصي مبذول دارند .مقامات دولتي بايد



مطالب دیگر:
📂سال و ماه📂اعدادبی5تا100📂اعداد بخش پذیر📂نقد و بررسی دیوان سید رضی« ره»📂نگاهی به زندگی سهراب سپهری📂اصول و روش ترجمه📂فعال‌سازی چشم سوم📂دانلود نرم افزار محاسبه سود و وام📂پروژه سرطان📂عوامل آلودگی محیط زیست📂پدافند غیر عامل📂تفسیر المیزان📂دانلود بانک ایمیل کلیه اصناف،بانک ایمیل کارخانه ها،شرکت ها با بروز رسانی سال 94📂دانلود بزرگترین بانک ایمیل کاربران فعال اینترنتی📂دانلود بزرگترین بانک ایمیل به تفکیک استان ها📂آموزش روش بازکردن قفل لمسی اندروید Pattern Lock📂پاورپوینت صوتی.تصویری هوش مصنوعی📂پاورپوینت رشته ی مکانیک📂پاورپوینت جامع ترفندهای فتوشاپ📂پاورپوینت لوازم و تجهیزات لازم جهت اتصال به شبکه اینترنت سازمان